بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن


بی شک شما هم مشاوره های استیو هاروی را در برنامه تلویزیونی دیده اید. مشاوره های استیو هاروی از نظام فکری مردان پرده برمیدارد و نحوه صحیح ارتباط با آنها را به خانم ها آموزش می دهد.


چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟ مطلب مرتبط چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟

پرفروش ترین کتاب او:

(مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن) در نیویورک تایمز جزو آن دسته کتاب های روانشناسی است که باید بارها آن را بخوانید.


(مردان موجودات ساده ای هستند) این صحیح ترین جمله درمورد مردان است. آنها به دور از هرگونه پیچیدگی خاص زنان فکر میکنند و زندگی میکنند. مردان انگیزه های شفاف و ثابتی دارند و تا زمانی که آن را به دست نیاورند هرگز به زن و بچه دار شدن تن نمی دهند.


برای هر مردی مهم است که چه شغلی دارد، عنوان او چیست و چقدر درآمد دارد. او دوست دارد در هر زمینه ای نفر اول باشد در حالی که برای زنان چندان مهم نیست نفر اول باشند.

حتی اگر مردان رییس شرکتی بزرگ هم نباشند میخواهند رئیس زندگی خودشان باشند و نقش تامین کننده و حمایت کننده برای افراد زندگیشان داشته باشند.


شما باید انگیزه یک مرد را بشناسید زیرا زمانی که او در خانه نیست می‌فهمید که وقت زیادی را صرف کار کردن و کسب درآمد می‌کند.

مرد در دنیای فکری اش توسط دیگران مورد قضاوت قرار می‌گیرد این که شغلش چیست و چقدر درامد دارد روی مردانگی او تاثیر دارد.

مرد اگر نتواند به آن عنوانی که دوست دارد و شغل و درآمد مورد نظر خودش برسد نمی‌تواند همانی باشد که نیازهای شما را تامین می‌کند این یعنی شما نمی‌توانید مردی را که واقعاً می خواهید، داشته باشید.

او نمی تواند با شما به صحبت بنشیند یا در مورد ازدواج و خانواده خیال پردازی کند او در ذهنش تنها به درآمد بیشتر و موقعیت بهتر فکر می کند.

این حقایق برای بسیاری از زنان ناخوشایند است. شما اغلب فکر می کنید که اگر مردی دوستتان دارد بایستی با هم به دنبال رویاهای تان بروید با هم پایه روابط را می سازید بدون این که مهم باشد جایگاه مرد در زندگی کجاست.

کار شما قابل تقدیر است اما مردان اینگونه عمل نمی کنند ذهنشان حول محور پاداش کارشان میچرخد البته آن پاداش لزوماً شما نیستید.

اگر مردی نتواند پول زیادی به دست آورد مادامی که قادر به درک رویایش نباشد، همواره به دنبال عنوان و موقعیتی که آرزویش را دارد خواهد بود و مطمئن است که روزی آن پول را به دست می‌آورد در آن زمان است که می تواند کمی استراحت کند و به خواسته های دیگرش فکر کند.


تنها راهی که می توانید به او کمک کنید این است که او را در رسیدن به رویاهایش یاری کنید دیدگاهش را ببینید و در اجرای طرح به او کمک کنید.

مردی که به سطح موفقیت مورد انتظار خود می رسد یک مرد شادتر و بهتر خواهد بود شما نیز همراه او شاد خواهید شد.

نکاتی در مورد شروع باغبانی در آپارتمان مطلب مرتبط نکاتی در مورد شروع باغبانی در آپارتمان

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده